ÅH FYY!

Shit jag kom på vad jag drömde i natt!
Jag drömde att jag och Leevi var på ett badhus och så badade vi och hade jätte kul.
På badhuset fanns säkert 6 olika bassänger och 3 äventyrsland så det var sjukt stort.
Med oss på badhuset var en mamma ifrån mitt gamla jobb som jag inte sett på säkert 1 halvår.
Vi hade jätte kul med våra barn och så skulle jag hjäpa hennes mista att gå på toaletten och hon lovade att hålla koll på Leevi.
När jag kom tillbaka så var Leevi borta! Jag fick panik och sprang runt med hennes minsa under armen och skrek och letade efter Leevi. Jag pratade med badvakter och alla jag mötte men ingen hade sett honom.
När jag sprang in i ett omklädningsrum (fortfarande med det här andra lilla barnet under armen) så hittade jag en lapp där någon hade skrivit "Jag har din son! Om du vill ha honom är det bara att fortsätta leta, du har tilln kl 23 på dig!"
Jag blev knäpp! Jag letade överallt och åkte tunnelbana, buss, jag sprang, jag åkte tom helikopter, fortfarande med barnte under armen och klädd i bikini och badtofflor.
Det sjuka i drömmen var att det var värsta snökaoset så jag såg knappt handen framförmig när jag sprang runt.

Jag vet inte riktigt vad som hände sen för Pelle och Leevi kom och väkte mig.
Jag hittade iaf inte Leevi :(
När jag drömde så sov jag inte helt och hållet heller, för jag vet att jag ville vakna men jag kunde inte!
USCH OCH FY! Tänk om det hade hänt på riktigt!
ÅH jag får äckelrysningar över hela kroppen!
Tackålov var det bara en mardröm!

Aja nu ska jag gosa med MIN bebis <3

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0