AAAAAAAA!!! Det är verkligt nu, jag har få...

img_3224 (MMS)

AAAAAAAA!!! Det är verkligt nu, jag har fått tiden :D oj oj oj :D:D  Aja förutom det så har jag och Leevi bara varit hemma och slappat idag. Igår var jag hos tandläkaren och jag hade inte ett enda hål :) men jag ska få en sån där super porrig bett skena eftersom jag biter ihop tänderna så hårt när jag sover. Sen får jag lite blekning också :) efter tandläkaren så åkte jag, mamma och bebis hem till mamma och jag tvättade hemma hos henne. Våran tvättstuga är ALLTID full, och man måste skriva upp sig typ en vecka i förväg. Men eftersom min monkii har rullande schema så har vi inte kunnat göra det. Så vi har fått ta mongo tiderna som egentligen inte passar. Men men nu är det gjort iaf :)  Lite senare ska jag skruva upp alla dörr och låd spärrar eller vad det heter?! Jöjö nu blir det mys och pys i soffan med monstret!  Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0