Toodiloodii !

Oj vad dålig uppdatering det var igår. Igår gjorde vi inget speciellt förutom att vi packade det absolut sista och typ sov. Sen kom mamma och hämtade oss och vi sov där.

Imorse var jag på kliniken och tog bort mina stygn, konstigt att jag är mer nervös för det än när jag skulle in på operation. Det gick iaf as bra :)
Jag fick en ny bh av dom också, synd att dom inte är snygga bara :P

Sen gick jag och hämta mina nya glajer som hade kommit.
Dom känns bra och jag tycker att jag passar i dom :)
(om 10 år kommer jag väl kolla på bilder och tänka "fy fan vad jag såg ut" :P)

Nu är vi iaf påväg neråt i landet och jag lär ju blogga mer under resans gång!

Tjingeling <3

(jag tror Leevi börjar tröttna på mitt paparazzi finger? Haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0