Shit!!

Asså på riktigt! Vart kommer alla saker ifrån?!? Pelle har burit ner saker i garaget men vi har inte kommit ner för att kolla där nere. Vi håller fortfarande på här uppe!
Åh imorgon när vi vaknat får jag springa ner och hämta grejerna till Leevi och sen måste vi fixa i ordning i sovrummet. Garderobsdörrarna har fortfarande inte kommit upp och Leevi's säng ska inte stå där den står.

Tur är väl att det inte bara är kartonger överallt. Bara 6 st :P

Kolla vad jag hitta förresten!
Min och Pelles första jul tillsammans 07! Haha 20 år och pytte liten känns det som. Mohahaha!!! Kolla Pelles bitch blick :P <3 tyvärr har det kommit vatten eller nått på bilden så den är fläckig :(

Aja nu ska jag fortsätta!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0