Mätt!!

Sådär ja!
BVC? Check! Barnet mitt har gått upp ca 600 gram och väger nu mer lite drygt 13,6 kg!
Jag frågade även om Leevi's prickar och hon kunde inte svara på om det var 3dagarsfeber prickar eller om det var virus prickar. Men det var något åt det hållet iaf.

Ny bh? Check! Jag har blivit smalare runt om :D och kupan har blivit större såklart :P fick tag i en galet söt bh som sitter kalas bra och framför allt skönt :)

Vinter jacka? Check! I år fick det bli en grön jacka från märket Svea! Åh I LOVE IT! Det är en dun jacka och den känns as varm. Älskar Sveas storleks lappar. Dom har ett litet budskap som min jacka i stl. M, lyfter man på den står det "Jag är snyggast" i stl. L tror jag det står "Jag är smartast" och i stl. S tror jag det var "Jag är kär". XS och om det finns XL vet jag inte vad det står bakom!
Aja, tycker det är gulligt och jag älskar min jacka!

Efter allt det gick vi upp till bamfis jobb MatKultur och käkade as god mat som kocken Jocke lagat! NAM NAM NAM!! Rekommenderar skarpt det stället.
Det ligger på erstagatan på söder.

Sen åkte vi tunnelbanan hem och Leevi satt på ett säte själv :P

Nu ska vi se på film :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0