Hej på er!

Åh jag vill sova nån timma till.. Men det ville inte monstret :P

I onsdags var vi och vaccinerade Puppen. Han fick 1 sprutan mot hepatit A. Asså han är sååå duktig! Han blir inte ett dugg ledsen utan gnäller bara till lite grann. Sen fick han en super tuff tatuering för att han var så duktig :)

Igår var vi med bamfi hela dagen. Vi åkte till Skärholmen och komplitera smink väskan inför lördag :)

Sen åkte vi hem hit och tryckte i oss massa smörgåstårta. Leevi älskade det :) Jag och Sanna köpte kräftor också men dom orkade vi inte äta så vi kör på dom idag istället :)

När Bamfi hade dragit så testade jag mina blek skenor som jag ska sova med. Min ena framtand är skadad efter att jag vurpa på cykel när jag var liten så den är brunare än de andra tänderna. Och istället för att dra ut den och göra en krona på den tyckte jag och min underbara tandläkare att vi skulle testa att bleka den först :)

• Bild 1 är innan.
• Bild 2 är hur det ser ut med dom i.
• Bild 3 är nu på morgonen.

Ser ni någon skillnad?

Skriver sen tror jag :P
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0