God natt!

Nu ska barnet sova! Jag ska plocka undan allt han slitit fram, leta efter lite grejer, se om jag lyckas göra lite plats i klädkammaren, hänga in kläder.. Åh det är så tråkigt!

Idag har iaf Leevi lekt frisör och stylat mitt hår :) sen har vi busar i köket och han har omedvetet tagit några fler steg!
Han är ju för bekväm för att gå, det är bättre att krypa tycker han. Efter att jag och Sanna mutade honom i förra vecka och han tog 2 steg så börjar det komma sakta men säkert.
Det får ta den tid det tar, bara han är nöjd med sättet han tar sig fram på så är jag också nöjd :D

Nu har han snart somnat så jag kam sätta igång!

Natti natti allihop!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0