God morgon!

Sorry för dålig uppdatering!
Kortfattat vad som har hänt på 2 dagar.
I fredags var vi framme vid 8 tiden och då käkade vi middag hos min mamma 2 :D as mysigt :)
I lördags kom Bea och hennes pojkvän Olof ut till mamma 2 som alltså är Beas mamma. Vi åt värsting frukost och sen åkte vi iväg till wämöparken för att titta på djur. Leevi missade allt för han sov!
Sen åkte vi in till stan och fikade. Sen åkte vi hem till Bea och Olof och tog det lite lugnt. När mammorna ringde så åkte vi ut och lämnade Leevi och sen tog vi in alla mina grejer. Vi handlade lite mat och sen så festade vi :)
Vi gick till Statt och där träffade jag flera st av gamla vänner :)
Sen åt vi klassiska gyrostallriken på michelles och sen gick vi hem och åt!
Igår sov typ jag och Bea på soffan och sen kom mamma 2 in med Leevi och hans grejer. Olof gjorde söndagsstek och Bea gjorde äppelkaka. Såååååå gott :D
Idag sov Leevi till nästan halv 10 och nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att kl ska gå så Lottan vaknar så vi kan ses.

Skriver ikväll om jag hinner annars skriver jag imorgon i bilen.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0