Buller och brak!

Leevi älskar sitt lego! Han tycker att det är super kul att veva runt armarna i det så det låter så sär underbart öronbedövande :P

Lampan hamnade i vardagsrummet istället för sovrummet. Iaf tills vi hittat en ny hit ut för det är en riktig sovrumslampa :)

Idag ska grabbarna vara själva för jag ska iväg och göra lite grejer.
Kan inte skriva vad för det är lite hemligt för tillfället.

Hua! Sakna ihjäl mig kommer jag ju göra iaf :(
Jag vet inte om jag varit utan honom under så lång tid på eftermiddagen och kvällen. Utgång räknas inte för då har jag oftast lämnat honom 1 timma innan han ska sova och det har inte hänt så ofta heller!

Vafan ska jag ha på mig?
BAMF! Jag behöver din hjälp! Ska nog ringa och höra med henne sen.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0