Åka bil.

Nu är vi påväg hem igen. Det har varit en jätte trevlig resa men nu ska det bli skönt att komma hem :)
Igår var jag och Leevi på stan med Lotta, vi åt thaimat och leta efter en vinter jacka till mig. Sen gick vi hem till henne och fika lite och jag klippte Lotta. Och så var hennes karl Macke hemma också. Sen gick jag hem till Bea och Olof och åt lite mat och vi tittade på tv och sen gick dom och la sig. Jag och Leevi var vakna och tittade på tv, fast han somnade sen runt 11 och jag kom väl i säng typ halv 2. Dock somnade jag som vanligt inte förrens typ halv 3 men ändå :P

Nu sitter vi som sagt i bilen och har en resa på typ 6 timmar framför oss.

Bebisen somnade precis, så jag hoppas att han sover ett bra tag.

Utråkade bilder när vi tankade innan :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0