Yes :)

Nu har jag ringt mina måste samtal för dagen. Ett nytt intyg till gymet för tuttarna, försäkringskassan och kommunal för att ändra start månad för liten.
Jag hade ställt honom i kö för att börja i januari men eftersom vi kommer hem den 23 januari så blir det lite svårt. Om jag har fattat allt rätt så får du brev om när du ska börja och vart för att det är så många som står i kö. Men någon gång under månaden får du en garanterad plats. Åh det är i sånna här lägen jag önskar att vi bodde på något skit ställe så man fick veta på en gång.
Hmm..

Leevi står för tillfället och sjunger med sin nappflaska i handen. Haha!
Sovit har han fortfarande inte gjort. Och om jag går ut med honom nu så kommer han somna i vagnen innan vi kommit bort till parken..

Kommer vi inte ut idag får vi gå imorgon när vi vaknat. Inte så kul att leka i parken när det är mörkt.

Tjingeling <3

(ser ni någon likhet på oss? :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0