WTF!

Jag fick en kommentar om att min SVEA jacka har äkta päls. Huu!
Det visste inte jag! Den känns på samma "fake" sätt som min pälsmössa från HM. Jag fick en klump i magen och var tvungen att googla det.
Det är en stackars fjällräv som jag har runt nacken! :(
Vad gör jag nu då? Jag gillar ju min jacka, och utan pälsen är den ful och jag kan inte lämna tillbaka den...
Åh nu blev jag lite ledsen :(
SKIT OCKSÅ!

Tack för kommentaren Jonna, mer kommentarer kära ni! Mer mer mer :D

Aja tur att jag inte tänker på dun och sånt, jag vet hur dom behandlas men på något sätt är dun ändå okej för jag har alltid haft dun kuddar, dun täcken, dun jacka, dun i huvet :P

Är det någon av er som tänker likadant som mig eller iaf förstår vad jag menar? Det är svårt att få ner allt med en text :P

God natt godingar!

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Duntäcke

Usch vad jobbigt, hoppas att ditt dun kommer från norge och inte typ Ryssland. Har hört att fåglarna plockas levande där!!! :(

2011-12-18 @ 01:27:11
URL: http://xn--duntcke-8wa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0