Usch!

Blev skit arg när jag gick upp imorse. Pelle har inte fått lära sig hur det ska se ut i ett hem. Det såg ut som ett bombnedslag i köket!
Jag tvingade upp honom och han fick fixa i ordning där ute. Jag har inte varit där ute nu men om det fortfarande är massa mjöl och skit på bordet så får han en plats på golvet vid balkongen där han kan slabba och grisa hur mycket han vill. Om det var första gången det hände skulle jag aldrig säga något utan jag skulle plocka undan efter honom. Men om jag säger såhär, det kan vara ny städat och Pelle kommer hem och efter ett tag så ligger tomma cigg paket, strumpor, glas, läsk burkar, papper och kläder vart han än är. Och då har han ändå blivit bättre nu än vad han var förut.
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!

Så nu har jag avreagerat mig.

Jag och monstret ligger och morgongosar och liten fick frukost för en stund sen. Vi ska snart gå upp ordentligt, borsta tänderna, mamma ska sminka sig och sen går vi till parken. Efter det ska jag gå en låååååååååång och "hurtig" promenad :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0