Undrar vad som försiggår där uppe?

Jag är Leevi och jag tänker inte låta min mamma städa eller stå på en stege!
Först är jag jätte duktig och plocka upp tidningar som jag haft sönder och lägga dom i en plastpåse. Sen är det kul att slänga annat i den påsen med, som en kratta tex. Mamma får inte ta mina leksaker, allt som hon rör är mitt! Plockar hon i lego i lådan så tänker jag plocka ur det och lägga det dör det låg för det är MITT!
När mamma skulle sätta upp stjärnan i fönstret så ville jag hjälpa till så jag klättrade också upp på stegen, sen att jag headbanga och skaka hela tiden har inte med saken att göra. Jag tycker mamma tjatar lite för mycket med ordet "försiktigt" jag får liksom inte änns klättra på bordet!

Undrar om den lille mannen tänker så här eller om jag är helt ute och cyklar?

Jag får vänta tills pappa kommit hem så kan jag göra allt och dom kan leka och dammsuga!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0