Trevlig 1:a advent!

Eller hur man nu säger.
Igår kväll gjorde jag en AS god thai gryta (?) . Ville bara berätta det.
Tyvärr fick jag inte till den starka såsen. Ville ha den så som Johanna gjorde en stark sås men jag fick ihop en egen, men som sagt Johannes är godare.

Idag skulle jag gått upp tidigt och bakat på en gång. Men jag har ingen stor brödkavel så jag väntar på att mamma ska komma med den. Vi skulle haft lite folk över också men vissa är sjuka, några jobbar, nån har fått förhinder och några har inte svarat. Så den som vill komma och äta pepparkakor och lussebullar är välkomna :) ring innan bara så inte allt är slut :P

Tjingeling <3

(burspråket vid Leevi's lekhörna :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0