Saknar..

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!!

Haha här är jag ca 1½ år :)
Åh shit vad jag saknar mitt hår!
Idag (inatt, kl är snart 1 på natten.) satt jag och kollade på massa gamla bilder och mitt hår var ju faktiskt jätte jätte långt!
Nu har jag inget hår och jag ser ut som en pojke.
Som en tant sa och pekade på mig när jag var 3-4 år och hade snott en godispeng på ica mossebacke och höll på att kvävas:
"Pojken stal en godis!"
Hon sket i att jag stod där och höll på att dö, och inte nog med det jag hade en rosa overall, ROSA och 1990 var det väl inte en enda pojke som hade en rosa overall?
Jävla kärring.
Aja jag lever och är ca 20 år äldre och ser fortfarande ut som en pojke.
Det är fan inte lätt när det är svårt kära ni..
Kolla vad långt håååååååår..
Kolla min knut!


Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0