Sådärja!

Jag har bakat sen kl 3 och var klar vid 6.
Pepparkakorna blev inte så många. Men några st isf. Och nu när man tittar är det inga lussebullar heller..
Jag åt 2 Pelle har ätit 3 och Molli och busen har delat på 2.
Jag skickade med mamma 3 st till Myrna och 4 till henne själv. Så det kanske blev en del iaf :P
När Leevi hade vaknat så fick han en pepparkaka med glasyr och han brukar inte äta saker som är kladdiga, eller iaf inte hålla i det. Det är därför han ser så "putt" ut på bilden :P

Innan jag bakade så strök jag gardiner och hängde upp dom. Fan vad svårt det är att stryka linne gardiner..

Nu förtjänar jag ett varmt bad tycker jag :D

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0