Så var det med med!

American pancakes kommer jag att göra igen. Fast inte innan våran resa.
På måndag börjar jag på hård diet och då blir det inget socker alls!
Men det var gott. Leevi älskade dom, vilket var kul eftersom att han nästan kräktes när han åt mina tunnpannkakor :P

Under tiden dansade vi alla 3 till smurf hits :D
Det är sjukt vad texter kan fastna på hjärnan. Jag kan fortfarande flera av smurf hits låtarna som jag lyssnade på :P

Tyvärr blir det nog inte parken idag heller för busen sov bara 15 min innan idag så pappis håller på att söva honom nu.
Vi får gå en promenad sen så han iaf kommer ut och kan gå lite.

Jag tror att jag ska ta mig ett bad och skrubba hela kroppen med min potatisskrubbvante och min underbara skrubb från spat.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0