Pappas dag!

Vart ingen frukost på sängen, men pappa drack kaffe med nya koppen :)
Vi får väl se om han sover på örngottet inatt eller om han är lika muppig som jag och vill tvätta det först :P
Fina presenter från Leevi tycker jag :D

Idag ska vi träffa farfar, Leevi's farbröder (Pelles små brorsor) och andra farbröder som jag inte vet vilka det är :) AWSOME!!
Det är dumt egentligen, är i Sverige ska vi göra det så svårt, vi ska ha fastrar, morbror, kusin, syssling, pyssling, müsli, och gärna en och annan gammel farmor också.
I andra kulturer är det farbröder eller fastrar allihopa, ingen jäkla müsli syssling, mycket lättare att hålla reda på. Som tex om jag fattat allt rätt: min brorsdotter och Leevi är kusiner, medan Pelles kusiners barn och Leevi är sysslingar?
Äh dom är också kusiner, orka göra det krångligt.
Summakardemumma! Det ska bli riktigt kul att träffa Pelles små bröder och jag vet att han ser fram emot det jättemycket också :D

Nu ska jag göra mig i ordning!
Håret tar ju så himla lång tid :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0