Om..

.. Jag hade bott i USA så hade jag stämt coop för jag fick en kärna i min oliv som skulle vara utan kärnor.
Jag hade ju kunnat dö om jag hade varit så glupsk och svalt utan att tugga.
Om jag hade bott i USA hade jag även stämt alla mat fabriker (?) för att jag hade varit så tjock. Och man kan väl stämma allt och alla där?
Mitt argument om dom skulle säga att jag fick skylla mig själv som inte slutat äta skulle vara: Men det är ju så gott, och det är ju deras fel som har gjort dom :P
Om jag hade bott i USA och varit så tjock skulle jag åka runt med min permobil för tjockisar, med Leevi i knät och gjort bus eller godis.
För skojs skull hade jag nog klätt ut mig till Barbie!
Haha vilket mongo humör jag är på idag!

En annan trevlig upptäckt fick jag när jag vakna. Jag vaknade brevid ett riktigt k*k-huvud! Pelle har rakat sig igen och det är så kort så skulle jag rita ett sträck i pannan på han så ser han ut som ett ollon. Fy vad arg jag blev!

Jag ändrade om Leevi's lekhörna när vi gick upp så nu får vi se om den blev bättre.

Igår gjorde jag min pumpa. Ska visa er hur jag gjorde sen!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0