Olagligt!!

Det är fan olagligt att vara så trött som jag är. Sjuk håller jag på att bli också!
Men bara för att jag fortfarande kan andas med näsan är jag tydligen för frisk.
Jag är trött och fryser.. Det här kommer inte sluta bra gott folk.

Bebis börjar också bli förkyld, men han verkar inte vara påverkad av det.

Asså vet ni hur god min stek blev igår eller?!? Jag kan ju ge mig själv typ 10 poäng på köttet. Och lätt var det också, det sköter ju sig själv när man fått det i ordning :) Potatisarna var lite hårda men jag tycker att det var helt okej eftersom det var 2 gången jag koka potatis. :P

Idag var det som Pelle har tvätten och inte igår.
Jag och Leevi ska klä på oss från topp till tå och så ska vi gå och leka i parken.
Fast först ska lillemannen sova typ 1 timma och mamma med. Så vi kommer väl gå till parken vid 1 och sen ska vi leta reda på vart djuren finns i hökarängen och titta på dom om dom fortfarande är ute.
Enligt Leevi kommer alla djuren vara "vov vov" han såg en orm och en apa på tv igår och han pekade och var jätte glad och skrek "vov vov". Mammas lilla hjärta :) <3

Tjingeling <3

(Leevi har tagit bilden själv!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0