Ojoj.

Fy, det borde vara olagligt att vara såhär trött.
Både jag och Leevi ser ut som chipmunkarna, vi är tröttsvullna i hela ansiktet :(
Åh, då känner man sig så himla snygg.
Bara vi inte är på gång att bli sjuka :S
Jag hade lite ont i halsen imorse och jag tycker att Leevi är lite hostig. MEEN det är väl så det ska vara nu.
Tur att ingen som är sjuk får umgås med oss och om vi är förkylda undviker vi folk. Jag tycker att man ska göra så.
Precis som dem äckliga kärringen som stod och hosta på tuben.
BLÄÄÄÄ!!
Jag hade inte bacillskräck och sånt innan och jag har det inte så nu heller men bakterier och sånt.. AAHH! Det krypet i hela kroppen på mig..

Aja, idag ska vi ner i garaget och leta efter en julkartong som Pelle säger att han inte hittar och sen ska jag ta upp en docka till Leevi och se om han tycker det är kul, bara för att han är kille behöver han ju inte leka med bara bilar och duplo lego. Jag skulle ha bakat också men det fattas pärlsocker.. Ingen som har lite över och vill svänga förbi?
Gå och handla tänker ni! Hade jag gjort om inte Pelle hade mitt kort på jobbet.

Äh Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0