Kom fram, kom fram var du än är!

Den där jävla John Blund är ju en klåpare! Han sköter ju inte sitt jobb!
Allvarligt asså jag har kraftiga sömnproblem! Jag måste nog vara hypokondriker och boka tid hos läkaren. Jag är fortfarande vaken, jag kan INTE sova och jag har sovit ca 4 timmar inatt, eller natten som var. Vafan kan jag inte sova för?
Jag gillar inte att ta tabletter och sånt av vissa anledningar så om ni kära läsare som inte kommenterar har något sömn tips som inte innehåller mediciner så snälla, dela med er av dom!
Jag är helt slut och stänger jag ögonen är dom som pingisbollar som ploppar upp igen!

Jaha jag får väl rulla tummarna, vem vet jag kanske till och med går och tar mig en kopp te och löser lite korsord. Sticka en lång halsduk kan jag ju också passa på att göra. Kära ni, av tomte jäveln önskar jag mig en gungstol, tofflor och lite spindelnät. Jag tror att jag skulle passa utmärkt borta i det där hörnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0