Karlar..

Pelle är sjuk. Han är snorig och fryser.
Tänk att man inte kan släppa ut honom utan att han ska bli sjuk :P

Nu är det så med Pelle att han är en typisk man (läs bebis) som är typ döende när han är sjuk.
Då ska man visa hänsyn och han ska få sova och ja fan och hela släkten.

Däremot när jag är sjuk så ska jag vara som en superhjälte och göra saker iaf för jag är ju inte sjuk!
Det ser ut som fan här hemma och jag städade igår.

Så kära fina läsare, nu vill jag ha er hjälp.
Ska jag väcka Pelle och se till att han isf plockar och hjälper mig lite eller ska jag låta döingen sova?
Vill tillägga att vi har tvätten ikväll och det är Pelles uppgift!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0