Jag vill inte!!

Jag skulle vilja ha en betjänt! Eller assistent kallas det för idag!
Den assistenten (vi kallar den för Shan bara för att de flesta är tjejer!) skulle få vara min hjälpreda och peppa mig till att göra saker. Jag verkligen hatar att vika tvätt, speciellt lakan. Kanske beror på att jag är kort och inte längre tycker att grejer är rena om dom nuddat golvet, vilket då lakan och sånt gör när jag viker det. Eller det nuddar inte det släpar! Sen skulle Shan också få göra allt tråkigt som att betala räkningar och handla mat. Shan skulle också städa tvätta och laga mat! Då skulle jag kunna busa med bebis hela tiden!
(jag vet att Leevi inte är någon bebis men han är mitt lilla barn och jag kallar honom bebis!)

Åh vad jag svamlar bara för att jag ska slippa börja!! Ett två tre nu börjar jag och Shan. Bestämde nyss att han är min låsas kompis! Aaa nu börjar jag igen!

Kom igen nu Shan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0