Jag hatar kyla!

Senaste åren när det blir kallare än under 10 grader så får jag mun sår!
Det börjar med en ordentlig spricka och sen blir det bara pannkaka!
Så jävla grisigt. Jag HATAR det.
Det ser äckligt ut, det känns äckligt och det är äckligt. Jag tänker inte gå ut förrens det är borta och om jag ska det (måste ju) så tänker jag gå förklädd.
Jag lägger ut en bild när jag kommit på hur jag ska göra så om någon av alla er läsare där ute ser mig så behöver ni inte bli rädda :P

Imorse blev vi väckta av att det vibrerade under Pelles kudde. Jag lät det vara men Leevi ville inte somna iaf :S
Snälla söta ni som ringer mig kl alldeles för tidigt för att gå upp, ring efter 10. Leevi är fortfarande det underbaraste barn man kan hitta och sover till MINST 9 om han inte blir väckt :D

Vi gick iaf upp och busen fick mat. Han har lekt med lego en lång stund medans jag kolla på nån dokumentär om arga apor. Nu dansar han till Diego :P

Pappis sover fortfarande för han låg och klicka på sin data hela natten och sen påstår han att han hade svårt att sova.. Enligt mig så spelade han och ville inte sluta och därför kunde han inte sova. Någon som säger emot? Nää tänkte väl det :P
Jag hatar hans data. Fy vad kul det skulle vara att flytta över alla bilder och filmer till en extra hårddisk och sen se hur långt datan kommer om man kastar den från balkongen :P
Nu vet ni mitt hat till hans älskade dator.

Nej om jag kanske skulle försöka dansa lite med monstret :)

Tjingeling <3

(Leevi tittar på tv på sitt egna vis, eller kan det vara så att han försöker spotta där bak? Det får vi aldrig veta för jag tog bort honom!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0