Inte det nej.

Min huvudvärk vill inte släppa :S
Sommar med huvudvärk och vaknar med huvudvärk :(
Jaja hoppas det går över under dagen.

Leevi har sovit as dåligt inatt. Eller han har sovit men snurrat runt som fan och så kryper han runt i sömnen. Någon som vet varför barn gör så får gärna berätta det för mig. Pelle tog honom först och sen fick jag ta över, men han verkar inte snurra lika mycket hos mig.
Hmm..

Idag ska vi inte göra något speciellt, jag ska städa köket och badrummet och sen ska jag plocka i vardagsrummet. Jag fattar inte hur det kan se ut så här på bara någon dag?
Aja ska väcka Pelle så han kan gå till parken med liten. Det är jätte fint väder ute :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0