Igen..

Monstret är sjuk igen. Han är jätte snorig, fortfarande lite dålig i magen och feber. Tur att han inte har så mycket.
Tempen ligger i normala fall på 36,4 och nu har han 38,0.
Vi har haft världskrig för att ta tempen (napptermometern som vi har är spårlöst borta) och att ge nässpray.
Han blev nöjd igen när han fick ett paket servetter :)

Inatt var en helvetes natt. Märkte redan igår att liten började bli dålig så han fick sova tills han vaknade igår. MEN det går INTE alls. Han somnade vid 12, vaknade vid 4 och var vaken tills 9. Nej då, jag är inte alls trött :(

Till det har jag en sur pojkvän som inte har cigg och tar ut allt på mig för att jag vägrar ge honom matpengarna till cigg.
Taskigt kanske några tycker men Pelle har lovat sen 1 juni 2010 (ja ni läste rätt 2010, 1 1/2 månad innan Leevi skulle komma) att han ska sluta röka.
Givetvis handlar det inte om det, jag tänker inte ge Pelle pengar till cigg för det är våra mat pengar, det är som att jag skulle shoppa lite för dom.
Åh bara för att han inte får som han vill nu så tänker han inte hjälpa till.
Någon barnlös som vill ha en rökande trotsig 5-åring? Pelle kan ställa upp och ta den rollen!

Äh jag orkar inte!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0