Helluuuuu!

Åh jag hatar när jag inte kan sova på nätterna! Sista gången jag kollade på kl visade den 03:47..
Men men, tur att jag fick sova lite iaf :)

Idag ska vi fortsätta fixa här hemma. Vi ska rensa Leevi's garderob, montera ihop andra garderobsdörrarna, och dricka kaffe. Jag ska också promenera hem till mamma och ställa in kanaler på hennes tv.
Jag börjar med kaffet.

Jag har bestämt mig för att gå ner mer i vikt så nu är det som sagt hård diet på mig. Dock har jag fortfarande AS ont i brösten så jag kan inte träna på gym men jag kan promenera.
Så nu får vi se hur mycket det blir.
Jag ska ta en vätskedrivande också för jag har hur mycke vatten som helst i kroppen. (efter graviditeten så samlar jag på mig vatten som en kamel så jag har fått sånna tabletter på recept som jag ska ta när jag känner mig vätskefylld.) Vågen ligger idag på 72 utan kläder och 75 (!) med kläder.. Hur nu det går ihop?!?
Våran våg lever sitt egna liv så nästa gång jag är vid gullmars så ska jag svänga förbi BVC och väga både mig och Leevi.
Jaja mer lös skin och Thailand here i come!!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0