Heeeeeeeelt slut!

Jag har på riktigt sjukt ont i mina knän. Tror inte att det beror på att jag promenerat mer än vad jag gjort på länge de senaste dagarna, snarare att det är så rå kallt ute!

Inatt vart det inte många timmars sömn. Mina händer kliade som fan och jag fick ingen ro pga vissa saker. Så vid 3 var jag uppe och smorde in dom och sista gången jag kolla på kl så var hon runt halv 4. Saken blev inte bättre när en liten pyssling fick för sig att det var dags att gå upp 07:12!!!
Han låg och gympade brevid mig till typ 8 och sen var det bara att gilla läget och gå upp!

När vi var klara så promenerade vi den långa vägen till Farsta (det finns en kortare väg men den längre är roligare) vi tittade på djuren i hökarängen och på naturen. Sen mötte vi Tessi och hennes lilla docka Ellie! Herre jösses vilken liten sötis :)
Vi fikade och sen kom hennes mamma förbi en sväng och skulle kolla på Ellies lilla tand. Där har det ploppat upp snabbt för hon är knappt 3 månader, det ni!
Sen gick vi en promenad och nu är jag hemma igen.
Sjukt kul att träffa Tessi igen. Hoppas det blir fler gånger :)

Nu ska jag vila lite med lilleman för jag är helt slut! Måste väga mig sen också!

Tjingeling <3

(BILDEN!! Leevi var helt fascinerad av en duva som jag sa var ett äckel så vi får väl se om jag lär min son något :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0