Halloween pumpa!

Så här gjorde jag min pumpa. Tänk på att jag bloggar från appen och den funkar inte alltid som jag vill.

• Börja med att göra ren pumpan.

• Rita sen upp en mall på pumpan så som du vill att den ska se ut. Gör mallen lite mindre än vad du kommer skära ut så du kan ändra om du inte blir nöjd.

• Börja med locket.

• Gröp ur pumpan på kärnor och överflödigt fruktkött.

• Skär ut ansiktet. Vinkla kniven så att hålet blir större inifrån. Skär lite innanför linjen även om den ska bli större.

• När du skärt ur allt så beror det på hur mycket perfektionist du är och hur mycket du orkar skära.

• I med ljusen och ut på ballen.

• KLART!!

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Hon

Fantastiskt och jätte fin!!

2011-11-05 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0