Hallå!

Pelles kl började ringa imorse för han skulle på utbildning. Så när han låste dörren så kunde jag inte somna om. Så jag låg bara och blundade. 20 min senare vakna Leevi och vi har myst och han har fått frukost.
Nu sitter han mitt på golvet och kollar i en pizza broschyr :P

Igår var mamma här och åt middag. Jag gjorde stek men den blev inte lika god som den första. Men nästa gång blir den bättre. Fast det var as gott ändå :)

Idag ska jag plocka och fixa här hemma bara. Jag har fortfarande inte gjort jul skinkan så den ska jag väl fixa :P

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilken sötnos :)

2011-11-21 @ 11:00:19
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0