Hahaha!!

Pelle kommer med as sköna kommentarer idag!
Han hade en chokladrulle som han vart sugen på under dagen. När han skulle hämta den var den borta (jag gömde den för att se hur han reagera :P)
och jag hör hur han blir förskräckt!
"Carro, har du sett min choklad som låg vid vällingen?"
"Har du mer choklad"
"Nej tydligen inte. Men jag har inget minne av att jag ätit upp den!"
Hahaha asså jag fick trycka ner huvet i kudden för att han inte skulle se att jag garva!
Nu håller han på att laga mat och han kommer in i vardagsrummet med en rulle plastfolie.
"Du har tålamod med sånt här skit! Den har pajat!"
Jag börjar garva och titta på honom.
"Skratta inte, skiten är ju trasig, den har pajat. Fixa den.."
Så vänder han och går!
Hahahaha inte lika kul att läsa men det var kul!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0