Gooood eftermiddag!

Idag var jag och Leevi och hälsade på på mitt gamla jobb. Vi kramades med de flesta och lite extra på Joel och Olga, drack en massa kaffe, hälsade på massa barn och pratade med alla :)

En sak jag inte förstår bara, hur i helvete orkade jag jobba på dagis?!?
Jag var där i mindre än 2 timmar och jag är helt slut i huvet!!
Haha jag börjar bli gammal :P

När jag vaknade imorse och kollade mig i spegeln fick jag nästan slag.
Mitt hår stod åt alla håll och det var INTE en vacker syn.
Jag måste vänja mig vid att det är så kort. Tur att jag har en mössa som jag kan gömma mig under.
Missförstå mig rätt, jag har blekt sönder mitt hår så på många ställen har håret gått av till ca 3 cm (?) så igår klippte vi av det mesta hos Myrna. Hon ville inte men det var lika bra. Och jag intalar mig själv att det bara är hår och att det växer ut. Men det är svårt att vänja sig vid en frisyr som är kort och som hade varit så mycket snyggare på rakt hår.
Aja vi avvaktar och ser :)

Tjingeling <3

(så här såg jag ut idag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0