God morgon!

Fick mig en mysig sovmorgon idag :)
Det behövdes kan jag säga!
Så mysigt att vakna med att busen blir överlycklig och ska komma och kramas och mysa :)

På torsdag ska jag utsätts mig för det jag är typ mest rädd för i hela världen, jag ska ta ett sprut helvete!!
Vi är ju borta 1 månad i jul så det är ju lika bra. Och monster-filuren är redan vaccinerad.
Jag vet inte riktigt hur det funkar men tydligen så måste man som vuxen ta 2 sprutor inom med 1 månads mellanrum.
Jag är inte en person som brukar vaccinera mig för jag tycker att vissa grejer kommer ut och ska hjälpa alldeles för fort. Så man kan säga som så att jag inte är den som hoppar på och vaccinerar mig varje år mot influensan eller när svininfluensan var. Men hepatit sprutorna har funnits ett tag och då kan jag ta dom.
Lite dubbelmoral kanske men då får det vara det.
Jag lider inte av sömnproblem pga svininfluensan iaf :P

Nej nu ska jag ta mig lite frukost och sen ska jag och busbarnet ut i parken!!
Pappis har en jobb intervju idag så vi håller tummarna för honom :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0