God morgon!

Nu ska ni få höra!
Så här såg det ut förut.
På dagen sov han 2 gånger och sammanlagt ca 3 timmar och han brukade somna brevid mig eller Pelle på kvällarna efter att han fått sin kvällsmat. Efter det brukande vi lägga ner honom i hans säng, sen sov han till ca 6-7 och vill komma över till oss.
I 3 dagar har han vaknat vid 7-halv 8 sovit ca 4 1/2 timma på dagen, och somnat vid ca 12 på natten. Sen har han vaknat vid 4 och lekt galning!
Om man försökt söva ön honom så har han skrikit som en galning!
Igår vaknade han vid kvart i 11 pga sina påhitt, var vaken till 5 sov till halv 7 och sen fick han gå och lägga sig kl 11. Han låg och prata och busade i sin säng fram till halv 1 och sen somnade han. Han har sovit själv hela natten och han vaknade kvart i 10! Hoppas det går lika bra inatt!

Nu ska jag göra frukost och sen ska jag fixa i köket och göra skinkan för det gjorde jag inte igår.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0