God morgon!

Leevi vill INTE sova i sin säng. Eller han sover i den från ca 11 på kvällen fram tills 6 på morgonen. Efter det ska han komma och sova med mig. Lägger jag ner honom igen och söver om honom så ligger han bara och snurrar och sen blir han en ledsen korv :(
Flyttar jag över honom till mig så somnar han i farten över.
Jag har inget emot det och trivs han med det och sover längre så tycker jag bara det är bra.

Nu har vi iaf gått upp och vi ska snart ta oss till parken. Ska typ bara borsta tänderna och byta blöja på liten. Och självklart klä på oss.
Även om pälsen på benen är utvuxen för min del tror jag att jag behöver ett par byxor.

En annan sjuk grej är att jag gått och haft en speciellt skämt/låt på hjärnan i några dagar och det är en grej dom jag och Picco lyssnade på och garvade sönder oss till när vi var typ 16-17.
Så jag sa det till honom igår kväll och fråga hur det fortsatte för jag har glömt lite. Då har han bara någon dag innan suttit och letat efter samma grej men inte hittat det! WHAT!! Vad är oddsen på det liksom?!? Haha komiskt iaf :D

Nä parken kallar. Måste kolla hur kallt det är ute, och så att Shan inte är kvar i trappen. Jag orkar inte prata med honom nu :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0