:(

Åh, fortfarande ont i örat och halsen, och om inte det vore nog så har jag fått en förbannad vagel i ögat..
Åh så nu både hör och ser jag dåligt.

Mitt hår har vuxit massor (3mm kanske) sen jag rakade bort det. Men det känns för alla mins virvlar tittar fram. Jag visste inte att jag hade så många! På högra sidan vill håret lägga sig framåt och den vänstra vill det lägga sig åt höger.
Fy vad jag kommer se rolig ut under alla växtfaser :P

Nej nu ligger jag nerbäddad i soffan och väntar på bättre tider. Leevi har inte riktigt vaknat till efter frukosten så vi myser till Ariel.

På tal om blåbär så ska Pelle prompt ha 3 kuddar när han sover. Det ända är att han somnar på en, EN och när han vaknar ligger den på golvet.
Han trodde inte på mig så jag tog bildbevis! :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0