Check 1-2-3!

Nu har vi varit ute vid gravarna.
Det är någon som hälsar på min pappa men jag har ingen aning om vem. Kan dra hela historien om min pappa nån annan gång.
Leevi sa hej till sin morfar också :)

När Pelle är frisk sen vill nog han gå till minneslunden och lägga en blomma och ljus för hans mormor.
Kan man lägga kransar vid minneslundar? Jag såg en jättefin när jag köpte pappas som jag tror att Pelle skulle tycka om :)

Nu åker vi ifrån check 2 på våran lista som var landet. Vi hämtade en kompostgrind för att se om det går att sätta den för köket.
Hoppas hoppas!! Isf slipper jag kartongerna i hallen.

Nu bär det av mot check 3 som är Farsta. Och sen ska jag handla mat tills ikväll!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0