Baka, laga mat, ost?

Jag vill baka, men jag vet inte vad.
Jag har lust att göra något juligt men pepparkakor måste man ha formar till och jag kan inte göra lussebullar för jag har varken saffran eller russin.
Om man ska göra kanelbullar måste man ha kanel och jag vet inte om jag skulle klara att strö ut kanelen (fick nått agg mot kanel när jag var gravid!)
Kladdkaka är jag trött på att göra..

Sen om man ska laga mat, vad ska man göra då? Jag har ingen lust alls när det kom till det. Leevi får korv och makaroner till kvälls mat.

Jag har både halloumi(?) ost och brie i kylen så nått sånt kan man ju också äta..

Åh dagens i-lands problem.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0