Baka baka!

Jag ska utsätta mig för kanel och göra kanelbullar.
Om Pelle diskat klart någon gång. Det är ju alltid trevligare att läsa sin bok!

Hoppas bara mjölken räcker och att det inte gör något att jag har den blåa jästen istället för den röda.
Aja om dom är äckliga så får jag väl kasta dom.
Jag har fortfarande ingen pensel så jag kommer vara tvungen att "pensla" med fingrarna, uäh, jag som hatar ägg! (läs foster) det är helt okej att ha ägg i mat, bröd, bakelser men bara ägg rakt upp och ner tycker jag är hur snuskigt som helst.

Aha Pelle blev nog för sugen på bulle för han verkar vara klar snart.

Berättar om slutresultatet senare eller imorgon.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0