Sovmorgon till kvart i 10! Åh värdens bäst...

img_7963 (MMS)

Sovmorgon till kvart i 10! Åh värdens bästa bebis!! Förra veckan så kommer jag inte ihåg så mycket om vad jag gjorde, jag och Pelle var på promenader, jag fixade gymkort, Jeanna lämnade gåstolen som Leevi nu älskar och sen gjorde vi nog inte så mycket mer. I helgen var vi bara hemma och på söndagen åkte vi en runda till Globen och sen hem till Kenni och Alexandra för att sniffa liten bebis :P jätte söt liten kille har dom fått :) sen kollade vi på hockey och sen åkte jag och Pelle hem. Igår var jag och flängde runt efter träningskläder och var inne och kollade på hur minisats ser ut och vilka som jobbade där. Leevi kommer älska det!! Han blev ett favorit barn på en gång :D igår blev ju Leevi 10 månader och han sa mamma typ 10 gånger :D jag tror dock fortfarande att det är en slump men det tror inte Pelle. Vi får väl se om det fortsätter :) idag ska jag skola in Leevi på gymet och så ska jag städa här hemma. Imorgon ska jag börja på min nya diet och träffa henne för kontroll. Jag har 6 kilo kvar till invägningsvikten men jag vill gå ner typ 15 (minst). Så vi får se hur det går. På torsdag är Pelle ledig så då ska vi åka och fixa pass till Leevi och eventuellt förnya Pelles pass. I april fick jag min födelsedagspresent lite tidigare för att Pelle inte kunde hålla sig. 13-20 augusti åker vi till Side i Turkiet :D åh kan man ha en bättre karl eller? Det är väl typ så det ser ut just nu! Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, jag lovar! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0