God morgon gott folk! Även fast jag är dål...

img_2703 (MMS)

God morgon gott folk! Även fast jag är dålig på att uppdatera är det många som ändå är inne: TACK :D  Igår var vi som sagt på sjukhuset och röntgade Leevi's händer. Han var super duktig och fick massa beröm för att han var så liten och satt så still :) sen fick han ett klistermärke :P sen åkte vi hem en stund och sen bar det av ut till "landet" och fira Leevi's gudfar Simons pappa som fyllde år :) jag drack kaffe och resten åt tårta :D det var jätte jätte jätte trevligt :):) sen åkte vi hem och gick och la oss. Vi fick hem papperna igår där det står att Leevi opereras den 31 maj. Fy vad jobbigt det kommer vara för nerverna :S men hellre nu än i oktober, jag vet att jag sa tvärt om innan men jag tänkte inte på att han fan är 1 år och någon månad i oktober. Och har han ärvt mitt minne så finns det risk att han kan komma ihåg något av det. Så nu blir det. Nej nu ska jag dricka upp min shake och sen blir det en heldag i tvätten, jippi INTE! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0