God dag på er! Underbart väder som avnjuts...

img_2390 (MMS)

God dag på er! Underbart väder som avnjuts på balkongen, jag ska bli brun och det är nu!! På fredagen gick vi runt på stan och jag letade efter en klänning men hitta ingen jag ville ha, istället fick Leevi lite kläder. Vi sprang på Pelles kusin Linus som Leevi blev lite små förälskad i och mös in sig hos :) sen åkte vi förbi systemet och sen åkte vi hem. I lördags var vi på födelsedags kalas hos Maj och Jimmy. Riktigt trevligt var det. Fast jag drack nog en öl för mycket. Pelle längtade hem till Leevi så vi gick aldrig ut med resten av sällskapet, vi får göra det en annan gång. I går var vi bara hemma. Åt pizza och busade med Leevi. Han har blivit så himla stor! Han ställer sig upp mot allt :) sen fick han äta omelett som han tyckte var jätte gott :) och han ar fått för sig att han ska äta samma sak som vi äter och man MÅSTE mata honom med händerna :P knäppa lilla barn :D ja det var våran helg i korthet. Måste fortsätta sola nu innan Pruppo vaknar. Tjingeling <3 (bild på hur jag såg ut i lördags!)


Kommentarer
Postat av: Martin

Vill med hinna njuta av vädret

2011-05-09 @ 13:52:44
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0