God afton!! På riktigt så hinner jag typ i...

img_6896 (MMS)

God afton!! På riktigt så hinner jag typ inte blogga varje dag längre. Det borde finnas flera timmar på ett dygn!!! I måndags var vi bara hemma och tog det lugnt tror jag (guldfisksminne!) och i tisdags så snöade det ju så vi gick inte ut förrens vi skulle till Johanna och Patric. Grabbarna kollade på fotboll och jag och Johanna satt i köket och pratade :) dom ska åka iväg med tåg och resa till Schweiz. Det låter sjukt kul :D sen när matchen var slut så traskade vi hem och Pelle och Leevi somnade på en gång. Sen igår åkte vi in till söder för att leta efter en gå-stol till Leevi. Jag hittade ingen som jag ville ha så vi ska få låna en av Jeanna istället :)(räddare i nöden)! Jag har tyckt att det varit för litet hemma hos mamma med gå-stol innan men eftersom Leevi är som en humla och tror att han kan klara vad som helst så känns det som att han kan behöva det. Sen har vi ju flyttat in hans säng i mammas sovrum eftersom jag och Pelle sover där inne nu och då har han inget sällskap av mumindalen om jag skulle behöva fixa välling eller gå på toa. Han har kommit på hur man tar sig ur bumbon och matstolen kan han ta sig ur också. Tänk vilken smarting :D Men men tillbaka till igår. Sen mötte vi upp Denice och hennes lilla bebis Barney!! Åh vad söt han är och Leevi och Barney blev bästisar :D sen mös vi hos Denice och sen åkte vi hem. Idag var jag och mamma inne på söder en vända och jag bytte bank och sen åkte jag hem och somnade! Nu ska jag hälla upp badvatten till mamma och sen ska jag dammsuga! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0