Födelsedags kalas :D idag fyller min älska...

img_6487 (MMS)

Födelsedags kalas :D idag fyller min älskade mamma år!! Vi firade med god mat och tårta :) dock blir det sten hård diet på mig nu! Slut med fusket :P i fredags satt jag i solen typ hela dagen och sen kom Pelle hit och sov :D igår var jag, mamma, Pelle och Leevi och shoppade i Farsta. Mamma hittade massa fint och jag med för den delen! Leevi fick sina första  Converse  och nya solglajer eftersom han lyckades bryta sönder sina :S jag köpte också mina första par jeans i 2 storlekar mindre än vad jag hade räknat med :D sen kom vi hem och skulle kolla på buskisen på 4:an, dock somnade jag under nyheterna så jag missade slitet :( sen vaknade Leevi vid halv 12 och var vaken till halv 2 så det var bara att gilla läget. Idag har vi som sagt firat mamma och av oss fick hon en heldag på yasuragi spa och av Myrna fick hon valfri behandling av en tjej som jobbar hos Myrna med ansikte, massage, fötter m.m. :D Till en annan grej! Igår hände grejer som skylls på Pelle, men jag tror inte ett jävla dugg på fulla människor. Att provocera och säga att man inte längre har något barnbarn eller någon son är bara löjligt i mina ögon. Vad som sen hände tänker jag inte nämna men jag tror som sagt på Pelle och inte på egoistiska idioter som inte kan hantera alkohol. Tragiskt men sant! Och vad är det Pelle ska söka hjälp för? Att han försvarar sig? Alkoholism är något som borde erkännas och det är isf något man ska söka hjälp för! Från botten av mitt hjärta är jag glad att du sa att du sa/säger att du inte längre har något barnbarn. Då slipper Leevi se och vara med om det Pelle gått igenom under sin uppväxt! Blääää för er!! Nu blir det gos med min underbara familj! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0