Vilken härlig dag det var idag! Leevi sov ...

Vilken härlig dag det var idag! Leevi sov som en stock hela natten och jag med för den delen. Sen när vi hade gjort oss i ordning så gick vi bort till lägenheten och skruvade ihop ett barbord och sen kom fotografen och fotade. Under tiden som jag skruvade så kröp Leevi runt på golvet, japp ni läste rätt! Han kryper både framåt och bakåt :D och sen håller han på att få en till tand nere i underkäken. Så nu är det snart 2 små riskorn :) måste ta en bild så ni får se. Dom är jätte söta :) sen mötte vi Pelle och han tog med sig Pruppo för hans farmor fyller år idag så dom skulle på kalas. Så eftersom jag var barnledig så passade jag på att åka in till söder och träffa Maya :D jag tycker att hon ska ha pluggat färdigt snart så hon kan flytta hem för när man träffar Maya blir man alltid lika glad. Sen pratade jag med Johanna idag också och vi ska träffas imorgon och ta en härlig promenad :) nu ringde pappa Pelle så nu ska jag möta honom och Pruppis och så ska vi ta en kvälls promenad. KILONA SKA RASA!!!! Skriver imorgon kompisar! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0