Snabb bloggning medans Leevi leker med "ma...

img_5070 (MMS)

Snabb bloggning medans Leevi leker med "mattstropparna"! Idag skulle vi ha gått ut men när Pruppo hade vaknat så blåste det stooooooorm!! Så vi struntade i det och har varit hemma hela dagen. Vi har stått i sängen, skrattat åt mamma när hon svor åt dammsugaren, gått omkring i vardagsrummet med hjälp av mamma, krypit runt på golvet, dunkat huvudet i mattan och dansat tango. Släng in mat och blöjbyten där så är min dag också in skriven :D Och på tal om blåbär så är jag lite små nervös, första visningen på min lägenhet är imorgon. Jag hoppas verkligen att det går bra och att det är många som kommer, sen är det visning på söndag och måndag också :) Spännande! Fast det känns ju lite sorgligt också att sälja den. Det är/var min första egna lägenhet och mycket kul har hänt i den! Men men man kan inte bo i en liten 2:a hela livet. Jag har hittat massa hus och lägenheter som jag vill ha, dock inte alls i min prisklass då ra men ändå. Eller jo, om någon har typ 12 miljoner att skänka mig så kanske jag har en chans :P Nej men seriöst, hus skulle jag inte bo i förrens jag skaffat bil. Nu ska jag och Pruppitandtroll kolla på kvinnors hemliga liv på 3:an. Hörs imorgon! Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Annica Gustafsson

Vad spännande! Jag är lite nyfiken....kan man se lägenheten på nätet? Kram.

2011-03-24 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0