Skepp ohoj! Igår var en trött dag. Vi gjor...

Skepp ohoj! Igår var en trött dag. Vi gjorde ingenting! Idag vaknade Leevi vid halv 10 och det kändes som att jag precis hade somnat när han försökte slänga sig dramatiskt över mig. Så som ett vrak var det bara att gå upp och göra frukost åt den unge herrn. Tack för att kaffe finns!!! Sen började jag göra mig i ordning för vi skulle åka till stan med Pelle. 10 över 12 ringde jag och väckte honom som vi kommit överens om och han sa att han skulle gå upp. Kvart över 1 hade jag fixat färdigt mitt hår så jag ringde igen för att se hur det gick för honom, då sov han igen och sa samma sak igen. Vid halv 5 kom Pelle upp hit och vid 7 sa vi hejdå till varandra. Fan vad trevligt det är när vi spenderar tid tillsammans!!!! Nu ska jag ta hand om lill-prinsen som leker galning! Skriver i natt när han somnat! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0