Sen bloggning idag.. Idag var vi på BVC oc...

img_6998 (MMS)

Sen bloggning idag.. Idag var vi på BVC och Leevi väger 10,6 kilo och är 75 cm lång :D duktiga killen. Våran bvc-tant sa att han utvecklas jättebra, att han sitter riktigt ståtligt och att jag måste ha fullt upp eftersom han verkar vara en vilde. Hon skulle bara veta :P  Sen kom Pelle när vi var klara för att vi skulle möta upp Denice och Denpan. Fast innan vi gick från bvc vägde jag mig och jag har gått ner 5 kilo till. Jag är fan skit duktig (klappar mig själv på axeln!) Så sen i mitten på januari har jag alltså gått ner 10 kilo. Inte för att det är något rekord eller nått men jag är glad och det är en bit på vägen. Och med tanke på att jag gick upp typ 37 (!) kilo när jag var gravid så tycker jag att jag är bra. Av dom 37 kilona har jag gått ner 26 allt som allt och när jag gått ner dom 11 kilona så är jag ändå inte nere på det som jag vill väga! Aja nog om min vikt.. Jag, Pelle och Pruppo åkte till söder och mötte upp Denice och Denpan (Dennis) och vi gick först och beställde en glasskiva som jag måste ha till lägenheten och sen gick vi och åh lite grann. Vi gick runt lite uppe på  götgatsbacken och sen gick vi till skrapan. Där sprang vi på Maria och Mivalie ifrån min mamma grupp så vi stod och prata en snabbis och jag fick ett härligt leende av Mivalie :) sen drog vi till ringen och jag köpte en mascara som är helt sjukt bra och som jag verkligen kan rekommendera. Det är son små trådar i den som gör ögonfransarna längre, man måste ha en teknik när man sminkar fransarna med den men när man kommer in i det är den huuuuur bra som helst! Sen gick jag, Denice och Pruppo hem till Denice och mös där hemma. Jag blekte tänderna och under tiden jag gjorde det blev det så att vi lekte charader. Sen pratade vi en massa, gick och åt igen och sen kvart i 11 är jag hemma hos mamma. Första visningen på lägenheten var igår och jag är jätte nyfiken på om det var många där :S men men vi får väl se. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och smörja in min slappa kropp :P Tjingeling <3  P.s bilden är på mascaran jag köpte idag! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0